Fotografia mea
Romania
"Ma numesc Alexandra Filip si am 21 de ani. Ca majoritatea fetelor, in copilarie, faceam rochite pentru a-mi rasfata papusile, dar odata cu trecerea timpului mi-am dat seama ca pot sa fac mai mult de atat. In urma cu 3 ani am inceput sa-mi creez primele piese vestimentare, mai exact, primele rochite. La 18 ani si jumatate detineam deja un blog unde imi vindeam diferitele creatii. Pe urma, dupa cateva luni, mi-a venit ideea de-a crea prima colectie si anume: "Bitter-Sweet Dreams", o colectie dedicata femeilor romantice. Incet, incet am inceput sa fiu invitata la diferite evenimente pentru a-mi prezenta si celelalte colectii ("Desire" si "Reborn from Glamour"). Ceea ce pot sa spun, cu siguranta, este ca orice vis se poate indeplini prin munca multa si ambitie."

vineri, 28 decembrie 2012

My Creations



































Un comentariu:

  1. awesome format and fantastic short article. Quite a few thanks this can be wonderful particulars

    Vincent Midnight

    RăspundețiȘtergere